fbpx

Persbericht samenwerking tussen Fysio centrum Hoogland en Sneller-Fit personal training

Sneller-fit

Fysio Centrum Hoogland biedt personal training aan

Speciale trainingen voor nek-, knie-, rug en schouderklachten. Vanaf deze maand biedt Fysio Centrum Hoogland personal training aan. Er zijn programma’s speciaal voor mensen met klachten aan de lage rug, knie en schouder of nek. Dit nieuwe aanbod sluit goed aan bij de bestaande fysiotherapie en manuele therapie. Speciaal deze maand geldt er een starttarief met ruim 15% korting.

Veel mensen lopen met klachten bij de fysiotherapeut

Maar wat doe je als de behandeling zo goed als klaar is. En je wilt toch je spieren en conditie verder trainen. Als je geen behoefte hebt aan sporten in een sportschool bijvoorbeeld, kies dan voor personal training. Fysio Centrum Hoogland is begin deze maand een samenwerking aangegaan met personal trainer Michiel van der Linden van Sneller-fit uit Amersfoort. Hij heeft samen met de fysiotherapeuten enkele specifieke programma’s samengesteld voor mensen met klachten aan de lage rug, knie, schouder en/of nek.

Specifieke aanvullende programma’s door Sneller-Fit

Tijdens deze programma’s gaat de deelnemer met de personal trainer 8 weken aan de slag om specifiek deze spiergroepen te versterken, zodat je na deze training een scala aan handzame oefeningen hebt waarmee je zelf verder kunt – en uiteraard een stuk sterker bent in een van deze drie gebieden. De trainingen worden gegeven in groepen van 4 tot 6 mensen en starten met een uitgebreide individuele intake samen met de fysiotherapeut zodat iedereen op zijn eigen niveau en (klachten)specifiek kan trainen. In deze kleine groep heeft iedereen voordeel van de personal trainer, is het extra leuk om dit samen met anderen te doen en kun je elkaar zo beter motiveren. Bij deze training wordt gebruik gemaakt van verschillende materialen (Kettlebell, TRX-touwen, Bosu-ballen) en uw eigen lichaam om snel en effectief resultaat te behalen. Ook is individuele training mogelijk.

De trainingen worden gegeven door personal trainer Michiel van der Linden van Sneller-fit; als trainer combineert hij zijn jarenlange werkervaring in het bedrijfsleven en zijn verschillende sportopleidingen om u zo goed mogelijk te helpen aan een sterk, fit en vitaal lichaam.

De eerste trainingen starten op:

• Dinsdag 16 mei om 12.30 uur
  • Donderdag 18 mei om 12.30 uur
  • Vrijdag 19 mei om 13.00 uur

De eerste groepen profiteren van een fikse korting. We bieden dit traject dit voorjaar aan voor € 299,- (in plaats van het reguliere tarief van € 360,-) Dit is exclusief de kosten van de intake van de fysiotherapeut, die – wanneer u aanvullend bent verzekerd – door uw zorgverzekeraar worden vergoed.

Heeft u interesse in deze programma’s of in individuele training, meldt u zich dan aan bij michiel@sneller-fit.nl of 06-27561762

Laat een reactie achter

Geen reacties